FAQ
FAQ staat voor 'Frequently Asked Questions', oftewel 'Veelgestelde vragen' in het Nederlands.
Op deze pagina vindt u antwoorden op de meest gestelde vragen. Dit helpt ons het aantal binnenkomende e-mails te beperken, terwijl u sneller de informatie krijgt die u zoekt.
Product & Maten
Hoe moet ik mijn Bijbel opmeten?
Op onze instructie-pagina vindt u een stappenplan over het opmeten van uw Bijbel.
Hoe maak ik een magneetsluiting aan mijn Bijbel?
Op onze instructie-pagina vindt u een stappenplan over het vastmaken van de magneetsluiting aan uw Bijbel.
Welke kleuren leer zijn er allemaal?
Op onze instructie-pagina vindt u alle kleuren leer die we hebben. Ook nieuwe kleuren komen hier te staan.
Zijn er standaardmaten of wordt alles op maat gemaakt?
Elk soort Bijbel is anders en heeft andere maten. Daarom vragen wij u altijd om zelf de Bijbel op te meten. De maten die op de website staan van uw Bijbel, kloppen niet altijd.
Sommigen willen papiertjes, of dergelijke dingen in hun Bijbel doen. Hierdoor kan de Bijbel iets dikker worden. Als u uw Bijbel opmeet, raden wij aan om deze spulletjes in de Bijbel te houden.
Wat als mijn Bijbel niet in de hoes past?
Wanneer de bijbelhoes niet goed past, kijk dan eerst of de opgegeven afmetingen correct zijn volgens onze meetinstructies. Hoezen die niet binnen de juiste volgorde worden ingevoerd of uitmijnen, kunnen zorgen voor een onjuiste maatvoering.
Omdat onze bijbelhoezen op maat gemaakt worden, bieden we helaas geen retouropties voor maatwerkproducten. Dit betekent dat een hoes die niet past meestal niet retour kan worden genomen.
Producten die niet op maat zijn gemaakt kunnen wel altijd retour gestuurd worden.
Verzending & Levertijd
Hoelang duurt het voordat ik mijn bestelling binnen heb?
De levertijden kunnen verschillen. Wat u kunt verwachten is dat u na 7 werkdagen na ontvangst van betaling, het product binnen hebt.
Producten die op voorraad zijn, worden binnen 3 tot 4 werkdagen na ontvangst van betaling verzonden.
Als u een lasergravure erbij besteld hebt, kan de wachttijd maximaal 2 weken zijn.
Wij doen ons best om de aangegeven levertijden te halen, maar het kan zo zijn dat er vertragingen ontstaan tijdens het transport door derde partijen.
Wat zijn mijn verzendkosten?
Op onze verzendkosten-pagina staat alle informatie die u nodig kunt hebben omtrent de verzendkosten.
Wordt er ook buiten Nederland verzonden?
Ja, er wordt buiten Nederland verzonden. Echter zijn hier wel hogere verzendkosten voor. Op onze verzendkosten-pagina kunt u alle informatie hierover lezen.
Kan ik mijn bestelling volgen?
We hebben een Track & Trace systeem. U kunt dus uw bestelling volgen per mail, maar ook via onze website.
Bestellen & Annuleren
Ik heb een kortingsbon of cadeaukaart. Hoe kan ik deze verzilveren?
Wanneer u alle producten die u wilt in de winkelwagen heeft, kunt u deze bij de bestelling verzilveren.
Een kortingsbon of cadeaukaart kunt u maar één keer gebruiken.
Hoe weet ik of mijn bestelling gelukt is?
Nadat u uw bestelling geplaatst heeft, krijgt u een bevestigingsmail. Als u deze ontvangen heeft, is de bestelling succesvol geplaatst.
Heeft u deze mail na 1 uur niet ontvangen? Neem dan contact met ons op.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
U kunt uw bestelling tot 36 uur na het plaatsen van de order kosteloos annuleren, tenzij de productie van een op maat gemaakte bijbelhoes reeds is gestart. Neem hiervoor contact met ons op.
Retourneren & Annuleren
Kan ik mijn gekochte producten retourneren?
Producten die niet op maat zijn gemaakt, kunnen geretourneerd worden. Wanneer een product wel op maat is gemaakt, kan dit helaas niet.
In onze algemene voorwaarden kunt u alle informatie zien over het retourneren.
Wat moet ik doen als mijn product beschadigd is aangekomen?
Het kan zijn dat er in het leer kleurafwijkingen, markeringen of kleine oneffenheden zitten. Dit komt omdat leer een natuurproduct is. Hiervoor kan het product niet teruggestuurd worden.
Wanneer het product echt beschadigd is direct na ontvangst, neem dan contact met ons op met in de bijlage een foto van de beschadiging.
Betaling
Welke betaalmethodes accepteren jullie?
Wij accepteren alleen iDeal.
U kunt ook direct betalen na ontvangt van de factuur. U maakt dan het bedrag over naar NL84RABO0380473283 met in de omschrijving het ordernummer verwerkt.
Kan ik achteraf betalen?
Nee, dit is niet mogelijk bij ons.
Niet gevonden wat je wilde vinden? Zoek dan onze website rond of neem contact met ons op.